Smart Kampaniyası mikromaliyyə sektorunun dörd əsas yolla fundamental transformasiyasını nəzərdə tutur:
Müştərilər üzərində diqqət cəmləmək - Bütün sektorun maraqlı tərəfləri müştərilərin maraqlarını ilk növbədə nəzərə almalıdırlar
Şəffaf və düzgün xidmətlər- MMİ-lər şəffaf, ehtiramlı və düzgün maliyyə xidmətləri göstərməlidirlər
Müştəri mühafizəsinin tam inteqrasiyası- Müştəri mühafizəsi prinsipləri bütün mikromaliyyə əməliyyatların a tətbiq olunmalıdır
Müştəri yönümlü reputasiya qazanmaq- Mikromaliyyə sektoru məsuliyyətli maliyyə üzrə lider kimi fərqlənəcək
Müştəri Mühafizəsi prinsipləri aşağıdakılardır:
Həddən artıq borclanmanın qarşısının alınması
Şəffaflıq və məsuliyyətli qiymət qoyuluşu
Müvafiq yığım təcrübələri
Etik İşçi davranışı
Şikayətlərə baxılma mexanizmləri
Müştəri məlumatının məxfiliyi
SMART Kampaniyası tərəfindən sertifikatlaşdırılmış qiymətləndiricilər obyektiv və dəqiq qiymətləndirmələr edirlər.
• Smart Kampaniyası qlobal, sektor miqyaslı təşəbbüsdür
• Müştəri mühafizəsinin təkmilləşdirilməsi və təşviqinə təcili ehtiyac var.
• Müştəri mühafizəsi ilk növbədə müştəri ehtiyaclarını vacib tutan şəffaf, məsuliyyətli və etik təcrübələri təcəssüm etdirir.
• Müştəri mühafizəsini təkmilləşdirmək üçün çoxlu qabaqcıl təcrübələr mövcuddur.
SMART Kampaniyası haqqında info@smartcampaign.org elektron poçtu vasitəsilə əlaqə saxlayın.